De ce să bei bere?

Un grup de cercetători, de data asta spanioli, britanicii sunt în concediu de odihnă, au demonstrat ştiinţific că berea are câteva beneficii pentru organism.

Cantitatea de bere recomandată zilnic de medici pentru bărbaţi este de două pahare de 330 de mililitri, iar în cazul femeilor – un singur pahar

Aţi auzit, e recomandată de medici! Aşa cum un măr pe zi ţine doctorul departe, aşa şi două pahare de bere pe zi te ţine departe de doctor, unul singur pentru femei, da? Nu abuzaţi.

Primul beneficiu. Scade riscul osteoporozei, indiferent ce o fi aia. Bănuiesc că e de bine dacă-l scade, osteoporoza cred că e ceva care nu face bine sistemului osos. Femeile care consumă lichidul sfânt în cantităţi moderate beneficiază de o întărire a sistemului osos, ceea ce înseamnă că există riscul să te doară mai rău când te loveşte ea din cauza că ai întârziat mai mult decât de obicei la cină. Cam aşa arată studiul realizat de cercetătorii spanioli de la Universitatea Extremadura din Caceres, studiu care a fost realizat pe un eşantion de 1700 de femei. De unde or fi găsit 1700 de amatoare de bere, nu ştiu?

Al doilea beneficiu. Berea nu îngrasă – menţine greutate sub control. Asta înseamnă că burta pe care o aveţi nu e de la bere şi ar cam trebui s-o lăsaţi mai moale cu ceafa de porc şi grătarele.

Al treilea beneficiu. Berea hidratează. Compoziţia sa ajută la refacerea pierderilor hidrominerale produse prin transpiraţie.

Al patrulea beneficiu. Potrivit altor cercetători, de data aceasta cei de la Harvard au fost la mijloc, berea scade riscul bolilor de inimă cu 60 la sută. Mai e ceva de comentat?

Al cincilea beneficiu. Un pahar de bere pe zi scade riscul apariţiei pietrelor la rinichi cu 40%.

Uite de asta trebuie să bei bere. Desigur, cercetătorii nu recomandă să te faci turtă din 5 beri.

9 raspunsuri la De ce să bei bere?

  1. Pavel says:

    Prosti, mari prosti englezii ca nu au ajuns si ei, normal, conform unor studii, la asemenea concluzii. Eu zic sa-i demitem. :d

    ReplyReply
  2. Sf. Vasile says:

    Eu cred ca o sa contraatace cu ceva serios in curand :D

    ReplyReply
  3. FlyinG says:

    NU beau deloc bere (de nici un fel), e cel mai rea bautura alcoolica din toate timpurile.

    ReplyReply
  4. Sf. Vasile says:

    Nu esti barbat, vere… Berea-i sanatate curata.

    ReplyReply
  5. FlyinG says:

    Barbatia nu se demonstreaza prin bere, ma rog frumos.

    P.S.
    Nu stiu, Sile, de cand ai devenit tu un asa mare bautor de bere….

    ReplyReply
  6. Sf. Vasile says:

    Din nastere, prieten, din nastere. Io numa bere beau, suc nu mai servesc ca ma fute la stomac. Bere si apa plata. Atat.

    ReplyReply
  7. gabriel says:

    te faci turta din 12 beri, nu 5 ! :P

    ReplyReply
  8. Sf. Vasile says:

    Am exagerat, din 5 te ametesti… peste 10 te fac turtă. :D

    ReplyReply
  9. gabriel says:

    hehehe :D

    ReplyReply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.